Channel Avatar

ارض الواقع @UCmYDhfe1fqFyGIjbtINkqdQ@youtube.com

102K subscribers - no pronouns :c

قصص واقعيه من أرض الواقع مثيرة جداً


09:07
ست تعرض عربيه علي الناس في الشارع مقابل أنهم يفطرو
08:47
اده مفتاح الشـ قه لصحابة مراتو عز الظهر وهيا واقـ فه!!
10:49
سباك يضع كامير مراقبه في حمـ ام جارتـ و الجميله ؟نهايه غير متوقعه!!
06:56
بنت جميله تفعل شي غريب في الشارع من اجل المال!!
05:52
بيطلب من خطيبت ابنو تبوس علي رجلو شوف حاصل اي!!
11:31
رجع من السفر فجاءه في منتصف الليل وشاف مـ راتو خارجه من بيت رجل غريب!!
08:23
بنت حطط س-م في الاكل لي صحبها في الشغل!!
16:53
استغـ لت ان جوزها كفيـ ف وجابت رجـل غريب البيت يوم الفرح!!
12:37
استغل بنت مليونيره وضحك عليها من اجل المال!!
08:50
من يوم فرحهاا لازم تبووس كل يوم علي رجلل حماتهاا، ازاي ده يحصل؟!
08:57
اخً شاف اخته داخله شقه راجل غريب شوفوا اتصرف ازاي !!
10:25
بنت تشتغل ويتر وتحط سم لي راجل مليونير شوف حاصل ايه!!
09:01
كشف النقاب عن أخت صاحبو بطريقه جديده شوف السبب!!
10:19
زوجه قليله الاصل عملت شي غير متوقع مع حماتها الكفيفه شوفوا اللي حصل في الاخر!!
06:02
منع ست وجوزها من الاكل، يا تري ايه السبب ؟
03:14
قسـ ـوة مرات الأب !
06:00
الفرصه الاخيره!!
08:08
الزوجه البخيلة شالت الاكل لما عرفت ان حماها جاي شوف حصل ايه
05:00
عملت حيله ذكيه علي جوزهاعلشان تدراي المصيبه الا عملتها شوفوا اللي حصل ايه
06:00
حط كاميره لي مراتو عشان يكتشف حقيقتها!!
06:35
طردت حماتها من البيت امام زوجها ولم يتكلم !
12:47
بنت قفلت الباب في وش حماها شوف حاصل اي!!
12:57
زوجه وضعت الدهب فى شنطة حماتها عشان ابنها يطردها من البيت لكن حدث الاغرب
10:53
اتجوز اتنين وعملهم اختبار علشان يتأكد مين بتحبه وشوف المفاجأة - الزوجه الثانيه
11:54
بنت حبت تخلص من حماها بطريقه جديده شوف حصل ايه!!
06:53
ست مليونيره تختبر امانت ساق الاوبر شوفوا حصل ايه!!
08:46
بيرمي 100الف جنيه علي بنت جميله والسبب غريب
08:00
شوفواالبنت دي لقت بدل الاكل فلوس في البيتيز شاهد اللي حصل في الاخر!!
11:14
مليونيره طلبت من راجل غلبان يتجوزها مقابل 20مليون جنيه!!
09:15
بنت تشتغل ويتر حطط س-م لي راجل اعمل في الشاي والسبب غريب
07:41
راجل كبير بيعاكس ست تشتغل علي توكتوك شوف حاصل ايه!!!
10:06
بيبص على مرات ابوه فى الرايحه والجايه شوف ابوه عمل ايه
10:52
طلبت من جوزها الطلاق يوم الصبحيه ياتره اي السبب!!
07:19
ست مليونيره طلبت من راجل يصوره في الشارع شوف حاصل اي
07:13
استغل بنت جميله وضحك عليها بحركه صايعه
09:35
ياريت نخلى بالنا من امثال الناس دول فى الموصلات!!
09:04
ست مليونيره تختبر امانه ساق الاوبر!!
10:09
شافت جوزها خارج من شقة صحبتها !
06:59
البنت بتبيع نظارات في الشارع شاهد ما حدث معها شئ مؤسف!
12:13
بتعاير مررات ابنها أنها مبتخلفش !!!
13:06
سحبت السجاده من تحـ ت ضرتها علشان تسقـ طها!!
10:54
الأم عادت لبنتها بعد فراق 10سنين شوف رد فعل البنت!!
03:26
فتاه تطلب من عامل الكافيه طلب غريب !
10:51
زوجه تكشف حقيقت جوزه في الوقت المناسب
06:49
دكتوره جميله تستعر من امها ونكرت انها تعرفها في عيادتة .!!!
09:25
حمتها حطط س-م في الفراخ شوف رد فعل الزوج!!
08:40
منع ست فقيره من الطعام شوف رد فعل الزوجه كان ايه!!
08:35
الزوجه طلبت من حماتها تب-وس علي رجليها هل رد فعل الزو صح ام غلط
10:53
ست كبيره شوف عملت اي مع البنت دي!!
09:31
شوفوا الأخت عملت اي مع اخوه شاهد الصدمه في الآخر!!
07:05
ست متكبره منعت الخدامه من الاكل شوف النهايه!!
06:23
شوفوا الزوجه الخاينه شاهد الصدمه في الآخر!
10:04
شاب خسر حبيبته بسبب مرض الكانسر شوفو حصل ايه؟
11:56
قفلت الباب في وش حماتها شوف رد فعل الزوج كان اي!
08:38
بنت بتعامل حماتها معامله مش كويسه شوف حصل ايه!!
03:29
النور قطع في المحل وهي بتشتري موبايل يا تري حصل ايه!!!
08:02
وضعت علي سرير ضرتها شئ غريب شاهد الصدمه
12:15
رجع من السفر شاف مراتو في وضع مش كويس ف طلقها فورآ !!
06:48
اكتشف ان مراتو حطت حاجه غريبه ف البيتزا!!
04:06
الصحااب !!!