Channel Avatar

أفلام هدهد♥️ @UCLkxzFnKEEW58ldFoc1FSZA@youtube.com

63K subscribers - no pronouns :c

مرحبًا حبايبي في قناتكم "أفلام هدهد" الخاصة بالسكريبتات الصع


04:03:55
قصه تيته فاهيمه مجمعه كامله_اقوي قصه كوميدي في رمضان
27:59
احببت بنت عمتي بالخطا_ابويا موت امي بسبب غير معروف و...._فلم كامل
26:38
قصه ام كعب كبايه (يارا) _بتقدم علي وظيفه والمدير بيضحك عليها بسبب انها لادغه _فلم كامل
29:14
جواز بالاجبار_ابن عمي ضحك عليا وقالي عشان متفض،حش لأزم اساعده انه يدف،،ن اعز حد اعرفه ب .. فلم كامل
27:46
كانت مربيه لاولادي وبعدها اخترت انها تكون مربيه لقلبي
01:14:16
تيته فاطيما وجدو علي كامله
26:57
روحنا نعالج اخو العمده 🐉 العاجز ولكن وقعنا ف الحب من ....._قصه روعه كامله
01:55:44
كانو رافضين يروحوا عند جدتهم لكن ....._فلم كامل
01:03:10
مربيه اولاد مديري الكبار_فلم كامل
30:39
ابوها وداها ملجا_وبعد 18 سنه عدو ابوها راح الملجا وحبها و..فلم كامل
49:19
الصعايده وبنات العم الاجانب-- فيلم كامل
45:36
زواج التار _فلم كامل
36:30
سماره فلم كامل ينزل
40:36
كيان وايسر فلم كامل خادمه ابني اوفعتني
40:04
زين وابوه_فلم كامل
58:42
زهراء الطمع _ فلم كامل
41:40
رضا_فلم كامل
38:55
زوجه بديله بالظلم_فلم كامل
29:59
تيته فاهميه والجني النصاب _ ضحك موووت
01:36:18
تيته فاهيمه _فلم كامل روعه
40:32
الظايطه الثمينه والظابط اللي ندمته _الفلم كامل
31:50
تيته فاهيما الموسم السادس_قصه روعه
34:53
مجانين العشق
35:16
منتقبه قلبت حياتي الزوجيه_فلم كامل
39:33
قصه توبه كامله
31:48
فيهمه والبنات بيكبسوا علي التيك توك _موسم خامس ضرب ناااااار
32:42
تيته فاهيمه هتتخطب _ موسم راااااااااابع - اللي عايز الموسم اللي بعده لازم لايك وكومنت باسمه
38:23
مجنونه في مهمه_فلم كامل
57:58
جنة النسر العاشق_قصه كامله روعه
01:36:06
قصه كامله_تيته صباح وجدو عبدو_ما لم تراه من قبل من الكوميديا
33:41
ازوجت طفله صعيديه واكتشفت ان مضحوك عليها
30:07
الظابط والدكتورة المجنونة
39:19
حببتي اتنكرت كانها ولد_وضحك عليا
49:09
قصه كامله هروب بنات الصعيد
20:25
هروب بنات الصعيد 2
28:44
قصه هروب بنات الصعيد بقلم ايه عامر_فلم روعه
47:54
تيته عفاف وهايدي كامل_فلم كامل_ضحك خااااااام
32:22
قصه نوفل الصعيد _فلم كامل_التار له ناسه وحببته دفعت الثمن
16:12
تيته عفاف وتيته هايدي_قصه ضحك جدا_الموسم الاخير
31:42
تيته عفاف وتيته هايدي_قصه ضحك جدا
41:08
بنات العمده قطعولي شعري_حماتي وليه قادره
01:26:18
تيته فهيمه و11توام فلم كامل
24:18
موسم اخير_تيته فهيمه و11توام فكره قناه كوكتيل حكايات
45:09
مربيه اولادي_الظابط والمنقبه_فلم كامل
26:52
موسم ثاني من تيته فهيمه
35:26
تيته فهيمه و11 توام .قصه كوميده جدااا_
01:19:21
توام اربعه مجانين_فلم كامل_هتموت من الضحك
36:43
خ..يانه صعيديه والسبب اني سمراء_فلم كامل
34:55
منتقله تحت التهديد_فلم كامل
33:17
💔😢 "أرملة خدعتني... وسرقت جوزي مني!" 😱🔥_بترضع بنتها قدام جــــــــوزي
44:50
"بنات التربية العسكرية المجانين... وراهم أسرار هتغير كل شيء!" 🔥💥
43:52
"حضرت الضابطة مهمة رسمية... واللي حصل بعدها قلب الدنيا!" 🚨👮‍♀️
42:30
"جوزي رماني واتجوز عليا الخدامة بعد ما اكتشفت سر خطير!" 😡💔
37:14
"جوزها طلقها ورماها... وقررت تبدأ من جديد وتعيد بناء حياتها!" 💪💔"على تيك توك... وأصبحت نجم!" 🌟📱
39:08
"التوأم الأربعة المجانين... مش وش جواز خلاص!" 😜🔥 الموســــــــــــــم الثاني
40:39
"انتقام بنات الصعيد من الأب الظالم... والنهاية المأساوية!" 😈⚡
40:29
"التوأم الأربعة المجانين... مش وش جواز خلاص!" 😜🔥
02:04:45
"حبيته ومخلقتش... وقال لي السبب أني صفرا فاتحة وعليه 3 حريم!" 😱💔
21:51
"قصة كاملة: جواز بالتبادل... والنهاية غير متوقعة!" 😱💔موســــــم 4
33:43
"خلصوا على أمي... وجدتي ربتنا بدموعها، لكن لما كبرنا عرفنا ناخد حقنا!" 😢🔥موســـــــــم 3